سامانه اطلاع رسانی حسینیه سیدالشهداء آدرگان - مبارکه

اول نماز حسین دوم عزای حسین
سامانه اطلاع رسانی حسینیه سیدالشهداء آدرگان - مبارکه

شبیه خوانی هنریست سنتی که قدمت آن در ایران به بیش از هزار سال میرسد

و از 400 سال پیش تا امروز از آن در عزاداری های ائمه معصومین استفاده میشود

حسینیه سیدالشهداء آدرگان زیباشهراصفهان همه ساله میزبان دهها نفراز عزاداران حسینی از شهرستان های اصفهان وحتی از استانهای همجوارمیباشد که شور وعزاداری خواصی را درخود بوجود می آورد دراین حسینیه زیبا علاوه بر مراسمات سینه زنی وزنجیر زنی مراسم زیبا وسنتی تعزیه خوانی(شبیه خوانی)توسط شبیه خوانان برجسته کشوری برگزار میشود مراسم تعزیه خوانی از سنت های قدیم وبیاد ماندنی درعزاداری سالارشهیدان درمحله آدرگان و زیباشهر میباشد زیباترین تعزیه های اجرا شده دراین حسینیه می توان به تعزیه حضرت قاسم(ع) وتعزیه جناب حر(ع) و...که همه ساله درایام محرم الحرام دراین حسینیه برگزار می گردد اشاره کنیم که مورد استقبال مردم حسینی واقع شده است.
درپایان ازهمه عاشقان حسینی دعوت می کنیم که دراین مراسمات حضور به هم رسانید.

جهت عضویت درسامانه اطلاع رسانی حسینیه سیدالشهداء آدرگان نام ونام خانوادگی خودرا به سامانه پیامکی 6600031839ارسال کنید .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پیامبر اکرم(ص) بهترين کارها در نزد خدا نماز اول وقت است ،آنگاه نيکي به پدر ومادر ، آنگاه جنگ در راه خدا

پیامک ها

داستان کوتاه

صدای مردم

کانال تلگرام

نظرات شما
نویسندگان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

امکانات سایت
استخاره آنلاین فال روزانه تعبیر خواب




چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ب.ظ

اخبارشهرستان مبارکه8


DSC02384
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مبارکه:

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مبارکه گفت: امام خامنه ای می فرمایند که این جنگ یک گنج است که باید استخراج کرد، آنچه که در این زمان برای ما بسیار مهم است شناخت دشمن و دشمن شناسی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مبارکه ابوالفضل پیراسته در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با تبریک آغاز هفته ی دفاع مقدس اظهار کرد: ایام دفاع مقدس، ایام غرور و افتخار آفرین برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: بسیاری از جوانان و نوجوانانی که جذب وتاریخ ساز شدند از سخنرانی های امام خمینی(ره) بوده است که هشت سال با انواع سلاح های جنگی رایج در دنیا و به پشتیبانی بیش از ۶۰ کشور همه جانبه از خاک و ناموس خود دفاع کردند ودر دنیا بی مانند شدند.

پیراسته اضافه کرد: در این زمان هم جوانان جمهوری اسلامی ایران در همه ی زمینه ها اهم از ورزشی، علمی، فرهنگی و رسانه ای با رهبری حکیمانه امام خامنه ای در دنیا یکه تاز شده اند که الگوی آن ها جوانان انقلاب و امام(ره) و یاران حضرت امام خامنه ای هستند.

وی تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند که این جنگ یک گنج است که باید استخراج کرد، این هنر ما است که چگونه این گنج را استخراج کنیم، آنچه که در این زمان برای ما بسیار مهم است شناخت دشمن و دشمن شناسی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مبارکه گفت: هفته دفاع مقدس، هفته ی دشمن شناسی است، اگر می ببینیم در دفاع مقدس جوانان یا نوجوانی می آید تمام هسته ی خود که جانش است را در کف دست می گذارد و تقدیم این نظام می کند تماما بر می گردد به اینکه اولا ایمان قوی داشته است، دوما به دشمن رو در رو خودش شناخت پیدا کرده است.

وی بیان کرد: وظیفه ی سختی که ما داریم، شناخت دشمن کنونی است که الان جبه ی ما کدام جبه است، دشمن کدام دشمن است، آنچه که باید دنبال کنیم راهبردهایی است که از سخنان گوهر بار مقام معظم رهبری به دست می آید و خط های که امام خامنه ای مشخص می کند باید طبق آن ها عمل کنیم.

پیراسته گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان به نفوذ دشمن تاکید می کنند، ما باید در راس کار دشمن را بشناسیم و راه های نفوذ دشمن را شناسایی کینم و راه های مقابله با نفوذ را راه کار قرار دهیم.

وی افزود: دشمن ملت ایران اسلامی استکبار است و استکبارستیزی در دین اسلام و در قرآن به آن اشاره شده است، طبق فرمایشات امام(ره) مصداق استکبار در این زمان آمریکا و هم پیمانانش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مبارکه اضافه کرد: کسانی هستند که متاسفانه دارند زمینه ی ورود و نفوذ آمریکا را در کشور ایجاد می کنند، باید کاری کنیم این استکبار و شیطان بزرگ نتواند در کشور ما کوچک ترین نفوذی را پیدا کند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی