سامانه اطلاع رسانی حسینیه سیدالشهداء آدرگان - مبارکه

اول نماز حسین دوم عزای حسین
سامانه اطلاع رسانی حسینیه سیدالشهداء آدرگان - مبارکه

شبیه خوانی هنریست سنتی که قدمت آن در ایران به بیش از هزار سال میرسد

و از 400 سال پیش تا امروز از آن در عزاداری های ائمه معصومین استفاده میشود

حسینیه سیدالشهداء آدرگان زیباشهراصفهان همه ساله میزبان دهها نفراز عزاداران حسینی از شهرستان های اصفهان وحتی از استانهای همجوارمیباشد که شور وعزاداری خواصی را درخود بوجود می آورد دراین حسینیه زیبا علاوه بر مراسمات سینه زنی وزنجیر زنی مراسم زیبا وسنتی تعزیه خوانی(شبیه خوانی)توسط شبیه خوانان برجسته کشوری برگزار میشود مراسم تعزیه خوانی از سنت های قدیم وبیاد ماندنی درعزاداری سالارشهیدان درمحله آدرگان و زیباشهر میباشد زیباترین تعزیه های اجرا شده دراین حسینیه می توان به تعزیه حضرت قاسم(ع) وتعزیه جناب حر(ع) و...که همه ساله درایام محرم الحرام دراین حسینیه برگزار می گردد اشاره کنیم که مورد استقبال مردم حسینی واقع شده است.
درپایان ازهمه عاشقان حسینی دعوت می کنیم که دراین مراسمات حضور به هم رسانید.

جهت عضویت درسامانه اطلاع رسانی حسینیه سیدالشهداء آدرگان نام ونام خانوادگی خودرا به سامانه پیامکی 6600031839ارسال کنید .

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پیامبر اکرم(ص) بهترين کارها در نزد خدا نماز اول وقت است ،آنگاه نيکي به پدر ومادر ، آنگاه جنگ در راه خدا

پیامک ها

داستان کوتاه

صدای مردم

کانال تلگرام

نظرات شما
نویسندگان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

امکانات سایت
استخاره آنلاین فال روزانه تعبیر خواب




يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

اخبارشهرستان مبارکه9


IMG_57144
فرماندار شهرستان مبارکه:

فرماندار شهرستان مبارکه با توجه به بی کفایتی دولت عربستان گفت: این دومین حادثه تلخی که در حج امسال اتفاق افتاده است و بی لیاقتی کسانی که عهده دار حرمین شریفین هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه علی اصغر ذاکری در گفت و گو با خبرگار این پایگاه خبری با محکومیت حادثه منا و کشته و زخمی شدن تعدادی از زائران ایرانی، گفت: حادثه دلخراش کشته شدن تعداد قابل توجهی از حجاج در فضای معنوی منا موجب تاثر عمیق همگان شد که به  خانواده بازماندگان تسلیت می گوییم و از خداوند منان برای درگذشتگان علو درجات و برای مجروحین نیز طلب سلامت داریم.

فرماندار مبارکه با اشاره به بی کفایتی آل سعود افزود: در پی حادثه رمی جمرات دست کم بیش از ۱۵۰۰کشته و بیش از ۲۰۰۰ نفر از حجاج بیت‌الله الحرام بر اثر تراکم جمعیت در صحرای منی زخمی شدند که بیش از ۱۳۰ نفر از کشته شدگان این حادثه هموطنان عزیزمان بودند.

وی افزود: این دومین حادثه تلخی است که در مراسم حج معنوی امسال برای زائرین اتفاق افتاده است  و حقیقتا بی لیاقتی کسانی که عهده دار حرمین شریفین هستند برای همگان روشن شده است. و با توجه به اینکه این حادثه  در روز عید قربان رخ داده است، حادثه هیچ توجیه ی ندارد و به طور قطع قابل پیشگیری بوده است.

ذاکری تصریح کرد: وقتی این تجمع انسانی عظیم صورت می گیرد همواره از کشور میزبان انتظار میرود تا در صدد تامین امنیت زائرین برآید اما حج امسال دیگر کار را از محکوم کردن و مسئول دانستن مقامات ریاض کار را گذرانده است.

فرماندار مبارکه ضمن محکوم نمودن بی تدبیری دولت عربستان افزود: این حادثه نهایت بی‌تدبیری این کشور را می‌رساند. آنها از یک طرف در جنوب مسلمانان را در یمن شهید می کنند و از طرف دیگر با بی‌کفایتی و سوء مدیریت خود حجاج کشورها را و این حادثه  باعث آبروریزی برای  مقامات ریاض  و آل صعود است.

وی با بیان اینکه  عربستان سعودی به دلیل بی‌تدبیری و  مشغول شدن در مسائل منطقه‌ای به ویژه یمن نتوانسته امنیت حجاج را تامین کند ، عنوان کرد : در سالهای اخیر وهابیون عربستان ثابت کرده اند که لیاقت اداره حریمین شریفین الهی را ندارند.

ذاکری تاکیدکرد: لازم است همه مسلمانان جهان بصیرت دینی خود را بالا برده و اتحاد خود را برای مقابله با مدیریت ضعیف حکام سعودی تقویت کنند و جنایات این رژیم را محکوم کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی